Een klacht indienen

Gaat er iets niet goed in de zorg die jij krijgt? Of ben je niet tevreden? Kom je er samen met jouw coach niet uit? Dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Indaad.

Wie kan een klacht indienen?

Als je cliënt bent bij Indaad kan je zelf een klacht indienen. Als je dit niet zelfstandig kan, dan kunnen anderen dat namens jou doen. Dat mogen deze personen zijn:

  • Jouw vertegenwoordiger
  • Iemand die nauw betrokken is (iemand die bekend is met jouw situatie en die jij vertrouwt)
  • Jouw nabestaande


Ook als verwijzer of derden kun je de onderstaande klachtenprocedure volgen. 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Je kan jouw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van Indaad. Je kunt bij de klachtenfunctionaris ook terecht met vragen, voor advies of als je meer wilt weten over hoe je een klacht kunt indienen. 

Je kan jouw klacht schriftelijk, telefonisch, via de mail of via het klachtenformulier op onze website indienen. 

  • Naam: Hilal Daghan
  • Telefoon: 020 - 682 82 30
  • E-mail: klachten@indaad.nl
  • Per brief: t.a.v. klachtenfunctionaris, postbus 69229, 1060CE Amsterdam

Heb je hulp nodig bij het indienen van jouw klacht?

Wil je een klacht indienen en heb je daar hulp bij nodig? Dan kan je hulp inschakelen van de klachtenfunctionaris van Indaad of een vertrouwenspersoon van een andere organisatie, zoals zorgstem (Wzd) of jeugdstem. Deze hulp is gratis. 

Je kan terecht bij:

Meer informatie over klachten indienen bij Indaad

Klachtenprocedure Indaad
Download
Klachtenreglement Indaad
Download

Veel gestelde vragen

In het klachtenreglement van Indaad staat meer informatie over het indienen van klachten. 

Medewerkers van Indaad hebben een geheimhoudingsplicht. Zij respecteren jouw privacy door alleen met anderen over jouw klacht te spreken wanneer dat nodig is om tot een goede oplossing te komen. Via deze link kun je het volledige privacyreglement inzien.

Als jij 12 jaar of ouder bent mag jij zelf een klacht indienen. Als jij jonger bent dan 12 jaar dan dien jij een klacht in met jouw opvoeder. 

Ben je niet tevreden over hoe Indaad jouw klacht heeft afgehandeld? Per indicatie verschilt waar jij naar toe kan gaan:

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Klachtenformulier

Gaat er iets niet goed in de zorg die jij krijgt? Of ben je niet tevreden? Kom je er samen met jouw coach niet uit? Dan kun je dit klachtenformulier invullen, of contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Indaad. 

Gegevens Client
Gegevens melder (indien klacht door iemand anders wordt ingediend voor de cliënt)
Informatie over klacht
Indaad helpt gezinnen, jongeren en (jong)volwassenen met verschillende culturele achtergronden. Samen lossen we problemen op en zorgen we ervoor dat jij je kan ontwikkelen binnen jouw mogelijkheden.